Telefonų taisymas – ne visada galvos skausmas

Mūsų visų nelaimei, mobiliojo išmanaus telefono turėjimas ne visada yra labai sklandus. Vis tik kartais tenka savo įrenginį ir taisyti. Daugelis draugų gali papasakoti apie tokią patirtį, kuomet jų telefonų taisymas virto tikru galvos skausmu. Nuolatiniai vėlavimai, atidėjimai, ekspertizės ir galų gale didžiulė remonto kaina. Tačiau gali būti ir visai kitaip.

Jei prireikia telefono remonto

Jeigu atsitiko taip, kad jūsų telefonas ėmė neveikti, strigti ar šiaip turite kokių nors įtarimus, metas kažko imtis. Geriausią problemas spręsti greitai. Ne visi gedimai būna momentiniai. Kartais, pavyzdžiui pažeidus kontaktus, telefonas veikia su trikdžiais, pertrūkiais, tačiau problema progresuoja. Tad geriausia vos pastebėjus pirmuosius požymius nieko nelaukti ir kreiptis į telefonų servisą.

Jeigu turite galiojančią garantiją, skubėkite skambinti nurodytu telefono numeriu. Jei turite papildomą įrenginio draudimą, galite kreiptis ir čia. Jokiu būdu nebandykite taisyti ko nors patys – tokiu atveju garantija greičiausiai nustos galioti. Telefonų taisymas turi būti patikėtas profesionalams, pavyzdžiui http://teleservisas.lt/,  nes jūs ne tik galite netekti garantijos, bet ir nebepataisomai sugadinti savo kasdienį palydovą.

Kaip telefonų taisymas gali būti malonus?

Telefonų taisymasApie tai, kad išmaniojo įrenginio gedimas gali būti malonus, ar bent ne nemalonus, daugelis net nepagalvoja. Tačiau būna ir taip. Pavyzdžiui tada, kai jums telefono gedimus pašalina vos per penkias minutes. Arba tada, kai dėl garantijos telefonas pakeičiamas naujesnio modelio. Malonu būna ir tuomet, kai net pusdienio remontui telefoną paėmęs taisyklos darbuotojas be jokių dvejonių jums suteikia pakaitinį įrenginį. Na o save gerbiantys ir pirkėjus mėgstantys stebinti pardavėjai netikėto gedimo atveju kartais ne tik suteikia pakaitinį telefoną, bet ir už sukeltus nepatogumus padovanoja jums naują telefono dėklą.

Taigi, kaip matome, situacijų gali būti tikrai įvairių. Tad vos sugedus telefonui reikia blaiviai įvertinti situaciją ir nepulti nusiminti. Gal pasiseks, ir būsite vienas tų, kurie į taisyklą nueina pikti ir susierzinę, o iš jos išeina su naujesniu telefono modeliu ir dar gavę dėkliuką dovanų. Tad skubėti liūdėti tikrai neverta.

Žinoma, daugeliu atvejų telefonų taisymas vis dar kelia daugiau rūpesčių nei džiaugsmo. Tačiau vertindami klientų lojalumo svarbą, pardavėjai ir garantinio aptarnavimo servisai stengiasi šias spragas užpildyti. Stengiasi malonias paslaugas suteikti ir nepriklausomos taisyklos – juk geras kliento įspūdis dažnai kur kas svarbiau už mažas kainas.