Kaip sėkmingai dirbti reklamos srityje?

Kad gautumėte pirmąjį darbą, prilygstantį šuoliui nuo tramplino, privalote įrodyti, jog turite talentą. Reklamos pasaulyje paprasčiausiai neužtenka tos srities profesionalui pasakyti: „Esu potencialiai talentingas – tik suteikite man progą ir aš jums tai įrodysiu laikui bėgant.“ Kiekvienas jaunas žmogus darbdaviams bando įpiršti šią mintį. Ir jei kaskart tai išgirdęs darbdavys gautų po monetą, visai netrukus jis taptų turtuoliu.

Kad būtumėte kietas riešutėlis reklamos srityje, turite ne tik pasižymėti dideliu talentu. Plušėti iš peties ir puikiai atlikti darbą yra būtina kaip kvėpuoti. Puikus darbo atlikimas, pavyzdžiui, vizitinių kortelių kūrimas, sušildo širdį ir taurina sielą. Laimingi tie, kurie dienas leidžia darydami tai, ką mėgsta labiausiai, apie ką visada svajojo ir ką sugeba geriausiai. Jei savo darbą dirbate su aistra, nesistengiate tapti geriausi pasaulyje toje srityje, kurioje darbuojatės, vadinasi, neišnaudojate viso savo talento ir potencialo, apie kurį dažnai kalba į reklamos pasaulį bandantys patekti jaunuoliai. Nenuvilkite to, kas davė jums šį talentą – savojo dievo, likimo ir tėvų.

Geri specialistai savo darbų neatidėlioja. Ypatingai jei darbas skubus, reikia sau pasakyti ne „vėliau“, bet „dabar pat“. Dirbant reklamos srityje neišvengiami nesibaigiantys nuolat kitų primetami ar pačių susikurti galutini terminai. Dauguma reklamos gamybos ir kūrybos kompanijų susiduria su varginančiais darbo grafikais ir terminais. Nesvarbu, kokį darbą atliekate, viską darykite greitai, laiku ir be priekaištų. Kitu atveju, būsite tik vidutiniokas. Turėdami tam tikrą kūrybinę užduotį, įsivaizduokite, kad esate gydytojas, atsakingas už gyvybę ir ieškantis pacientams geriausio vaisto.

Nepamirškite, kad svarbiausia ne išsaugoti darbą, bet tinkamai jį atlikti. Jeigu Jums svarbu tik išsaugoti darbą, tuomet Jūsų gyvenime trūksta prasmės ir motyvacijos. Jeigu tinkamai dirbate savo darbą, esate sutvertas būti tarp pastebėtų.

Tai patikrinta ir veikia. Įtaigi vaizdinė ir žodinė komunikacija priklauso nuo to, kaip suprantame kultūrą, kiek prie jos prisitaikome, ją nuspėjame, kritikuojame joje vykstančius pokyčius ir padedame ją keisti. Verslininkas, menininkas, kūrėjas, kurio sritis – vizitinės kortelės ar logotipai, reklamų kūrėjas, madų dizaineris, architektas, redaktorius, gydytojas, advokatas, politikas – bet kas, instinktyviai jaučiantis, kad reikia išjudinti merdėjančią ir konservatyvią visuomenę, besipriešinantis tendencijoms ir suprantantis savo laiko dvasią, turi aistrą ir gebėjimą tapti kultūrinu provokatoriumi. Taigi, jeigu esate jaunas verslus žmogus ir siekiate sėkmės ne tik versle, bet ir gyvenime, Jūsų misija yra ne sėdėti sudėjus rankas, o būti budriems, išjudinti kitus, skleisti žinią, vadovauti, klysti ir netgi provokuoti.