Kaip išsimiegoti kelionėje

sapnininkasAr namie miegate gerai? Ar gerai išsimiegate ir nesijaučiate mieguistas? Ar jūsų sapnai ramūs ir ryte negriebiate sapnininko, norėdami išsiaiškinti, ką gi tie sapnai jums sako? Tuomet viskas yra tiesiog puiku ir galite džiaugtis ramiu, prasmingu miegu. Tačiau kaip yra kelionėse? Ar visuomet miegas būna toks pat ramus, kaip ir namuose? Deja, dažnai taip gerai nebūna. Kelionėse dažnai tenka nusnausti net neįprasčiausiose vietose. Žinoma, nebent atostogaujate prabangiam viešbutyje, kur už jus jūsų miegu pasirūpina tuo užsiimantys žmonės. Tačiau kaip miegoti automobilyje, autobuse, lėktuve ar net palapinėje? Pakalbėkime apie tai ir pažiūrėkime, kaip galime palengvinti savo keliones.

                  Miegas yra mūsų dienos produktyvumo, nuotaikos, darbingumo pagrindas. Todėl kokybiškas miegas yra svarbus ne tik namuose, bet ir kelionėje. Kaip palengvinti sau dalią ir gerai išsimiegoti automobilyje ar autobuse? Visų pirma, reikės tinkamai įsipatoginti. Patogiausia miegoti, kai kūnas yra ištiestas, ypatingai kojos. Taigi pasistenkite kiek įmanoma išsitiesti ir pasirūpinti vieta kojoms. Kitas svarbus dalykas – galvos padėtis. Ne paslaptis, kad važiuojant kad ir autobuse į užsienį, kelionės trunka ne vieną ir ne dvi valandas. Todėl numigti reikia. Bet kaip gi tą padaryti kai nėra kur padėti galvos? Ji vis krenta, o jai išlaikyti reikia įtempti raumenis, kas mums trukdo atsipalaiduoti ir pasinerti į sapnus. Tam yra skirtos specialios kelioninės pagalvėlės, dedamos po kaklu. Taip yra lengviau išlaikoma galva ir miegoti tampa daug patogiau. Šių pagalvėlių būna tiek pripučiamų, tiek prikimštų minkštos medžiagos. Išsirinkite tokią pagalvėlę, kurios paviršius nekutentų ir nedirgintų jūsų kaklo, veido. Šių pagalvėlių pasirinkimas yra tikrai didelis, tad ir išsirinkti neturėtų būti sunku.

                  Kitas, labai patogus daiktas, padedantis išsimiegoti yra miego akiniai arba miego kaukės. Jos dedamos ant akių, kad sumažintų patenkančios šviesios kiekį. Jei manote, kad jums to nereikia, gerai pagalvokite – važiuojant didesniu keliu naktį, neišvengiamai kas keliasdešimt metrų bus apšvietimo stulpas. Toks mirgėjimas akyse gali tikrai trikdyti ir trukdyti užmigti ir gerai išsimiegoti.

                  Paprastai, kai miegame neprisivalgę, ramia galva ir gerai vėdinamoje, netgi kiek vėsioje patalpoje, mūsų nekankina neramūs sapnai. O sapnai tai pat daro įtaką miego kokybei, tad jei sapnininkas nėra jūsų įdomiausia knyga, pasirūpinkite savo kūnu ir siela prieš eidami miegoti. Patogus ir gilus miegas leis pailsėti kūnui, suteiks energijos ir geros nuotaikos naujos dienos darbams.

Informacijos šaltinis – http://sapnu.lt/.