Atraskite milijoną priežasčių sportuoti

Yra milijonas priežasčių, kodėl daugybė žmonių vietoje žalingų įpročių renkasi sportą, ir lygiai taip milijonas priežasčių, kodėl jie renkasi neteisingus ir žalingus sprendimus. Todėl nėra vienos unikalios ir universalios formulės, kuri tiktų ir patiktų kiekvienam. Ir nors tai yra akivaizdu bei suprantama, vis dėlto visuomet reikėtų skatinti ir propaguoti tai, kas yra sveika, teisinga ir naudinga mūsų gyvenimo gerovei. Net jei jūs esate labai dideli skeptikai viso to, kas yra vadinama sveika gyvensena, tai tikrai nėra svaria priežastimi, kodėl galėtumėte sau leisti užsimerkti į visą tai, kas yra teisinga jūsų kūnui. Turite suprasti, kad jei į savo transporto priemonę stengiatės pilti kuo geresnės kokybės kurą ir tepalus, lygiai tą patį turėtumėte daryti ir su savo organizmu. Jei savo kūną vertinsite kaip įrankį (ar kaip priemonę), tokiu atveju bus lengviau pakeisti savo neigiamą ir skeptišką požiūrį, vis dažniau pritaikant teisingus ir jūsų kūnui naudingus sprendimus.

Be to, nemaža dalis žmonių, kurie skeptiškai žvelgia į aktyvų gyvenimą ir didesnį fizinį aktyvumą, neretai sportą tapatina tik su vos keliomis tradicinėmis sporto šakomis. Tačiau juk toks požiūris yra labai neteisingas ir nesuteikiantis mums laisvės rinktis. Jei manysite, kad sportuoti galite tik sporto klube, vargu ar praplėsite savo suvokimą apie sportą. Todėl turėtumėte pasidomėti šiuolaikinėmis įvairiomis sporto šakomis ir išbandyti bent dalį jų. Kuo daugiau skirtingų sporto šakų išbandysite savo kailiu, tuo lengviau bus rasti tai, kas iš tikrųjų gali atitikti jūsų skonį ir gyvenimo būdą. Kita vertus, jei matote, kad beveik nei viena sporto šaka jums nepatinka, pagalvokite apie elementarius pasivaikščiojimus, kaskart didinant pėsčiomis nukeliaujamą atstumą. Tokiu atveju labai praverstų šiuolaikiniai žingsniamačiai, kurie fiksuoja nueitą žingsnių skaičių, nukeliautą atstumą ir netgi sudegintas kalorijas.

Žingsniamačiai

Žingsniamačiai leidžia matyti nukeliautą atstumą, žingsnių skaičių, sudegintas kalorijas ir laiką.

Tokio tipo prietaisai labai praverčia kiekvienam, kuris nori realiu laiku fiksuoti savo fizinio aktyvumo rezultatus. Be to, jau minėtas sudegintų kalorijų fiksavimas yra puikus papildomos motyvacijos šaltinis, kuris skatina nesustoti ir siekti dar geresnių rezultatų.

Ir, žinoma, kai kalbama apie fizinį aktyvumą, turite suprasti, kad tai darote ne dėl kitų, o būtent dėl savęs. Nežiūrėkite į tai, kaip į madą. Nors pastaruoju metu sveikos gyvensenos kultas yra labai populiarus, tai tikrai nereiškia, kad pradėję sportuoti, jūs vaikysitės mados ir bandysite pritapti prie masių. Į visą tai žvelkite individualiai, t.y. sportu užsiimkite tam, kad jaustumėtės geriau, būtumėte žvalesni ir smagesni, taip pat sportuokite siekdami gražesnių kūno linijų ir stipresnės sveikatos.

Kita vertus, jei iki šiol ilgą laiką nesportavote ir šiuo metu prisivertėte pradėti į savo kasdienybę įtraukti ir treniruotes, turite būti labai gerai pasiruošę. Tai reiškia, kad jums jokiu būdu nereikėtų persistengti ir savo kūnui skirti per didelį fizinį krūvį. Tuo tarpu, jei vos tik pradėję sportuoti persitempsite, jūsų motyvacija gali labai greitai sumažėti, kadangi jausite silpnumą, jums skaudės raumenis ir kurį laiką jausitės labai suvaržyti. Todėl sudarykite efektyvią treniruočių programą, o fizinio intensyvumo lygį didinkite palaipsniui, sistemingais intervalais. Žinoma, jei patiems tai padaryti bus pakankamai sudėtinga ir jūs nesijausite užtikrinti dėl savo sudarytos asmeninės treniruočių programos bei mitybos režimo, galite konsultuotis su šios srities specialistais, kurie sudarytų tikslų ir išsamų mitybos planą bei pasirūpintų jums tinkančia treniruočių programa, kuri jūsų kūnui padės palaipsniui tobulėti siekiant užsibrėžtų tikslų.